Uitslag pedicure onderzoek

Hartelijk dank voor de vele reacties op ons onderzoek. We delen dan ook graag de uitkomsten met jullie.

Website beheren

Van alle deelnemers geeft 75% aan de website gedeeltelijk te kunnen beheren en 25% kan de website volledig zelf beheren. 

Wat opvalt is dat pedicures hogere cijfers geven wanneer ze hun website volledig kunnen beheren. Even snel een prijswijziging doorvoeren, een foto toevoegen of een andere lay-out kiezen, zonder dat je afhankelijk bent van een ander.

Conclusie: Pedicures willen het liefst hun website volledig zelf kunnen beheren.

 

Ondersteuning

Het overgrote deel van de pedicure krijgt ondersteuning per mail (87%). Wat betreft de tevredenheid valt op dat het kleine percentage pedicures die hun vragen ook telefonisch kunnen stellen een hoger cijfer geven.

Conclusie: Pedicures stellen hun vragen het liefst telefonisch.

Welke diensten zijn belangrijk voor pedicures

Verreweg het grootste deel (65%) wilde graag hulp om beter gevonden te worden. Op een tweede plek staat socialmedia-ondersteuning met 15%.  

Conclusie: Pedicures ervaren op dit moment dat ze niet goed (genoeg) gevonden worden met hun website.

 

Cijfer

Een 7.1 als gemiddeld cijfer is erg mooi. Met de aangegeven punten in acht genomen zou dit cijfer op eenvoudige manier omhoog kunnen.

Conclusie: Er zijn 3 punten die ervoor zorgen dat dit cijfer hoger zou kunnen worden:

  • Telefonische helpdesk
  • Website volledig zelf kunnen beheren
  • Hulp bij beter gevonden worden