"Mag ik Foe Yong Hai bestellen?"

Afgelopen week werd er voor de eerste keer in ons 24 jaar bestaan Chinees bij ons besteld! Hoe dat gebeurde?

Zodra een klant akkoord gaat met ons websitepakket hebben we veelvuldig contact via mail en telefoon. We overleggen over o.a. kleur, stijl, foto's en teksten. Als de klant blij en tevreden met de nieuwe website is, daat deze online en kan de klant deze zelf verder beheren. 

Soms komen klanten er niet helemaal uit en helpen wij ze daarbij. Zoals ook afgelopen week toen een klant die net overgestapt was naar ons systeem niet precies wist wat ze met haar tarieven pagina wilde. Op haar oude website had ze die pagina namelijk wel, maar stond er niets op. Terwijl klanten toch wel graag willen weten wat ze moeten betalen ;).

Toen ik haar daarover mailde antwoorde ze als volgt: ‘Dat vind ik lastig omdat ik nooit hetzelfde
doe... zoals bij de Chinees, dat je een lijst hebt..'

Of wij ook zoiets voor haar konden regelen...

Tuurlijk:

 

Mevrouw vond dit geweldig en belde meteen enthousiast op: Mag ik Foe Yong Hai bestellen? 

Bekijk ook onze diensten